Zaraz wracam, spełniam marzenia :)

I nastąpiła wymarzona przeze mnie chwila. Wszystkie istotne sprawy pozapinane na ostatni guzik, zakupy zrobione, plecak już prawie spakowany, baterie w aparacie i kamerze naładowane. Spełniam marzenia i  za kilka godzin lecę do New Delhi!

Wracam dopiero 11 kwietnia i przez ten czas raczej nie będę pisał na blogu. Być może dorwie jakąś kafejkę i napiszę parę ciekawostek, ale raczej jest na to nikła szansa. Mam masę pomysłów na ten wyjazd i strasznie dużo rzeczy, które chce zrobić. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Po 11 kwietnia na pewno opublikuje relacje z wyjazdu, trochę Wam poopowiadam i pokaże fotki. Ok, kończę, bo na razie wszystkie rzeczy leżą wywalone na podłodze/łóżku i wygląda to tak. Trzeba to upchać w mój plecak, który zawsze mi towarzyszy. Do zobaczenia w połowie kwietnia! A ja spełniam marzenia!

Spełniam marzenia
Spełniam marzenia

Powyżej fotka zrobiona na Florydzie we wrześniu. A jeszcze wyżej moje rozwalone rzeczy : )

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW

  • Ola

    powodzenia w spełnianiu marzeń!

  • Spełniaj ! Spełniaj ;) te marzenia, wszystkiego dobrego w ich spełnianiu. I wracaj cały i zdrowy.

  • Brawo ! Czekam na relację.

  • Have a nice trip :)

  • Robert

    Powodzenia w realizacji marzeń :)

  • kurcze zazdroszcze! świetny czlowiek z ciebie, to rozumiem! :D
    ja dopiero nisko celuje, bo „tylko” do nad Lazurowe wybrzeże jade w maju, a w sierpniu do Paryża. Ale kasa się juz zbiera i za jakiś rok, to Stany muszą być. Indie i reszta świata, to jeszcze odległa przyszłość (niestety bariera finansowa), ale ja to dopiero 19 lat i całe życie przede mną, heh :)
    powodzenia!

  • LCL

    Super! Cieszy mnie to, że nie jedziesz po prostu na wycieczkę, ale śmigasz by spełniać swoje marzenia. O to chodzi. Powodzenia, trzymaj się!

  • Tytuł posta powinien przynajmniej raz w roku gościć u każdego z nas ;)
    Spełniaj marzenia i powodzenia ;)

  • Agata

    Pięknie :)
    Ja będe spełniać swoje marzenie o Peru :)
    pozdrawiam serdecznie

  • Dziekuje wszystkim ;)
    I pozdrawiam z Varnasi, bedzie co opowiadac :D

  • Zuzka

    Niedawno „dokopałam się” do Twojego bloga. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Masz świetną listę marzeń.Mam nadzieję, że będę potrafiła się zmotywować do napisania swojej :) Ciekawie piszesz, tak, że aż chce się czytać ;) Teraz będę polować na Twoją książkę ;) Pozdrawiam

  • Mateusz

    Czekamy na post-a Giganta po powrocie : -)

  • mateusz- wracam do Polski w poniedzialek, bede potrzebowal troche wytchnienia i kolo srody/czwartku pojawi sie post gigant pelny przemyslen, przygod i ciekawostek :)

  • Mateusz

    Super! Czekam : – ) Opisz też w swoim poście jakie są koszty życia (wynajem mieszkania, jedzenie i ogólnie jakby ktoś chciał tam zamieszkać na zimę). Śledziłem Twojego fejsa i widzę, że post gigant będzie zapowiadać się super.

  • Mateusz127

    Czekamy!!!
    A tu filmik dla ciebie:
    http://www.youtube.com/watch?v=1fouvwilGWc&feature=player_embedded#at=165

    Gdzieś kiedyś czytałem, że lubisz parkour.

  • Bit

    Kiedy post? :-)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak to swoje życie uprościć chciałem…